Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, mei 31, 2010

Foto uit de oude doos.

Deze foto kwam ik tegen in de oude doos. Gerard en ik in discotheek de Bakker (laat op de avond). Het is een foto uit 1980. Op de foto zie je op mijn leren jas nog de sticker van de HTP (Huijbergse Tegen Partij). Gerard en ik waren er de partijleiders van.
Dit jaar waren we samen op het Rode Plein. We vierden er veertig jaar vriendschap. Ook op het Rode Plein hadden we de HTP sticker natuurlijk ook weer bij.
1980, discotheek "de Bakker".
Gerard en ik op het Rode Plein van Moskou.

Free Counters
007counters.com
View My Stats