Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, juli 13, 2009

Nieuwe kaas in Sas van Gent....

Vorige week was ik met collega Edwin Heijnen bij Cargill in Sas van Gent.
We bekeken er de fabrieken en hebben een tijd met productie Manager Judd Hoffman gesproken.
De reden was dat er bij Cargill in Bergen op Zoom een deel van de productie wordt stopgezet. (Voorgenomen besluit, de OR is nu bezig met de afronding van de Adviesaanvraag). Een deel van de productie wordt overgenomen in Sas van Gent.
Ook kan er gelukkig een groot deel van het personeel worden geplaatst.
Er is een goed Sociaal Plan afgesproken met de vakbonden.
De fabrieken in Sas van Gent zien er goed uit.
Zo ook de "Road map to the Future...!".Thumbs Up..!

Free Counters
007counters.com
View My Stats